sreda, 6. marec 2019

Prvi dan, drugi dan/ First dat and second day

Prvi dan prakse: Zbudili smo se ob 7.00 uri saj sta ob 7.40 prišla profesor Boris Cunja in Magda iz Eurominda. Z avtobusom smo odšli do delavnic. Jan in Mark opravljasta prakso na Volvotu, Nejc in jaz pa na Ford tysa. Nejc, Jan in Mark imajo skupno pot do podjetij in se zjutraj odpravijo z avtobusom. Jaz pa imam prakso na drugem kraju kot ostali in imam od apartmaja do delavnice 10min hoje (prav tako Ford tysa, le da druga delavnica kot Nejc). Urnike imamo od 9.00 ure do 15.00 ure. Na praksi opravljamo različna dela. Začetek prakse v tujini smo začeli z bolj lažjimi deli. Jaz sem prvi dan opravil menjavo alternatorja in opravil mali servis oz. menjavo olja motorja, filtra zraka, filtra olja in filter kabine. Ostali fantje so tudi prav tako opravili male servise. Ko pridemo v apartma si naredimo kosilo npr. skuhamo pašto z omako ali spečemo ljubljanski zrezek in krompir. Po kosilu nas je Magda pelja center mesta. Pokazala nam je najbolj znane znamenitosti Seville. Prvi dan je bil pester saj se je pri vračanju domov Nejc izgubil oziroma zamudil avtobus. Mene pa je že zjutraj začela malo boleti glava in med dnevom so me močno začela bolet ušesa, verjetno zaradi pritiska iz letala.
Komunikacija: Z našimi mentorji na praksi se pogovarjamo v angleščini čeprav noben ne zna angleščine, trudimo se da uporabljamo čim bolj enostavne besede da bi nas razumeli. Pri meni imasta mentorja (Emi in Hose) na telefonu naloženo aplikacijo za prevajanje angleščine v španščino in tut obratno.
Drugi dan: Jaz sem zjutraj z profesorjom Borisom odšel do doktorja zaradi bolečin v ušesu. Na vrsto sva prišla takoj. Potreboval sem edino modro zdravstveno kartico in osrbni dokument. Zdravnica me je pregledala in mi dala naročilo za zdravila, ki sem jih kupil v lekarni. Nejc, Jan in Mark so odšli zjutraj na prakso in se ob 15.00 uri vrnili. Osebno ne opravljamo zahtevnil del. Nejc je na praksi opravil zamenjavo gum in 2 mala servisa. Jan in Mark pa sta z mentorjem opravljala zamenjavo tesnila glave motorja.

V centru mesta je zelo živahno. Polno je turistov in lepih punc.😃


The first day of practice: We woke up at 7.00 am, as at 7:40 pm Professor Boris Cunja and Magda from Euromind arrived. We went to the workshops by bus. Jan and Mark practice Volvot, and Nejc and myself at Ford Tysa. Nejc, Jan and Mark have a common way to go and get off the bus in the morning. I have practice in another place than others and I have from the apartment to the workshop a 10min walk (also Ford tysa, but the other workshop like Nejc). We work from 9 am to 3 pm. We started the practice abroad with more lighter work.
 On the first day I changed the alternator and performed a small service, changing engine oil, air filter, oil filter and filter cabin. The other guys also performed small services.When we get into the apartment we make a lunch eg. we cook pasta with sauce or bake steak and potatoes. After lunch, Magda is taked us downtown. She showed us the most famous sights of Seville. The first day was funny because when we returned home (Jan,Mark and me) Nejc lost or missed a bus. I started getting a little headache early this morning, and during the day, my ears started to hurt probably because of the pressure from the airplane.
Communication: With our mentors in practice, we are talking in English, although nobody knows English, we try to use as simple words as possible to understand us. With the my mentor (Hose and Emi) they have translation on the phone, an English-to-Spanish translation application is loaded on the phone, and vice versa.
The second day: I went to the doctor in the morning with Professor Boris for pain in my ear. We came in line immediately. I needed the only blue health card and an auspicious document. The doctor examined me and gave me an order for medicines that I bought at a pharmacy. Nejc, Jan and Mark left for practice in the morning and returned at 3 pm. We do not personally perform the requested work.

It's very lively in the city center. It's full of tourists and nice girls!












Ni komentarjev:

Objavite komentar